• Det er faktisk det samme barnet som er på skolen og SFO 

      Jenssen, Cecilie Gyldenløve & Guldseth, Hanne Nervik (Master thesis, 2022)
      Denne oppgaven har satt søkelys på samarbeidet mellom skole og SFO når det kommer til elever med sosiale og emosjonelle utfordringer. Målet har vært å få innsikt i hvordan skole og SFO legger til rette for denne elevgruppen, ...
    • "Det er faktisk det samme barnet som går på skole og SFO" 

      Guldseth, Hanne Nervik & Jenssen, Cecilie Gyldenløve (Master thesis, 2022)
      Denne oppgaven har satt søkelys på samarbeidet mellom skole og SFO når det kommer til elever med sosiale og emosjonelle utfordringer. Målet har vært å få innsikt i hvordan skole og SFO legger til rette for denne elevgruppen, ...
    • En studie av læreres forståelse av mangfoldsbegrepet 

      Lund, Anne Carine Bonnevie (Journal article; Peer reviewed, 2018)
      Denne artikkelen drøfter 16 læreres forståelse av begrepene mangfold og flerkulturalitet. Deres perspektiv på mangfold varierer ut fra skolens flerkulturelle p rofil og sk olens ar beid med fle rspråklige elever. Informantene ...
    • Storyline in natural science teacher education - An approach to the coherence between theory and practice 

      Lund, Anne Carine Bonnevie; Cyvin, Jardar (Peer reviewed; Journal article, 2022)
      The development of teacher identity depends on education rooted in theory- and practice-related activities. The Storyline Approach (TSA) can help to highlight connections between theory- and practice-oriented teaching using ...